مسوول سازمان بسیج کارمندان کشور و بسیج ادارات تهران بزرگ گفت: به مناسبت هفته بسیج یک هزار یادواره شهدا در سراسر کشور برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار ˈعلی تقویˈ روز سه شنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق بسیجیان با امام راحل در حرم مطهر در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه هفته بسیج مصادف با ایام ماتم امام حسین (ع) شده، مهمترین برنامه بسیج برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر است.

وی هفته بسیج را یادآور رشادت و دلاورمردیهای هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام دانست و اظهار کرد: برگزاری همایش های مختلف در زمینه حماسه اقتصادی، سبک زندگی اسلامی، نشست های بصیرتی، افتتاح پایگاههای بسیج و تجلیل از خانواده های شهدا، نخبگان و ورزشکاران از برنامه های هفته بسیج است.

تقوی با تاکید بر اینکه اکنون 9 هزار پایگاه بسیج ادارات در کشور فعال است، ادامه داد: حدود 65 درصد از کارمندان کشور عضو پایگاههای بسیج ادارات هستند.

مسوول بسیج کارمندان کشور تصریح کرد: عزت و عظمتی که کشور ما در دنیا بدست آورده ثمره بصیرت امام راحل و وجود رهبری دانا و با فضلیت است که سکان کشتی هدایت کشور را دست دارد.

وی افزود: دشمنان بدانند بسیجیان کشور تا آخرین قطره خون حامی ولایت فقیه و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند و در هر گوشه از کشور که توطئه و شیطنتی رخ دهد مردم ایران اسلامی با حضور به موقع خود آنها را نقش بر آب خواهند کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , ,